به گزارش کلهرنیوز ،  با تاکید استاندار کرمانشاه جلسه ای به منظور بررسی محل های پیشنهاد شده در خصوص احداث بیمارستان در شهرستان دالاهو در محل معاونت سیاسی-امنیتی-اجتماعی استانداری تشکیل شد.

در این جلسه گزینه های پیشنهادی برای محل احداث بیمارستان دالاهو مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نتیجه با استماع نظرات و جمعبندی آنها، یکی از محل های پیشنهاد شده انتخاب و مقرر گردید بوسیله دستگاههای ذیربط پیگیری لازم به منظور انجام کارشناسی نهایی و طی تشر یفات قانونی در دستور پیگیری قرار گیرد.

این جلسه به ریاست الهی تبار معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور حیدری فرماندار دالاهو، مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی، گودرزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، ایمانی معاون دانشگاه علوم پزشکی،  احمدیان شهردار کرندغرب و شهبازی نماینده دفتر فنی استانداری در محل معاونت سیاسی-امنیتی-اجتماعی استانداری تشکیل شد.

امید است احداث بیماستان دالاهو با حمایت ویژه و همه جانبه مهندس بازوند استاندار محترم و پیگیریهای فرمانداری شهرستان دالاهو که از انتظارات و مطالبات مردم شهرستان بوده هرچه زودتر به نتیجه نهایی برسد.

منبع: اسلام آباد خبر

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :