به گزارش کلهرنیوز ، نشست صمیمی فعالین اقتصادی بخش خصوصی با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه صبح امروز در اتاق بازرگانی برگزار شد؛ این اولین نشست بعد از انتخابات اخیر اتاق‌های بازرگانی بود که هیات رییسه جدید در آن حضور داشتند.

در این جلسه که به بحث و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی پرداخته شد، رضا سلیم‌ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی استان به هجمه‌های تخریب‌گرانه برخی از افراد در فضای مجازی علیه کاندیدا انتقاداتی داشت.

وی گفت: به نظرم به جای تبریک باید به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تسلیت گفت به خاطر این همه هجمه و بی‌احترامی که به ما و خانواده‌هایمان در این دوره انجام شد.

سلیم‌ساسانی گفت: چه هجمه هایی در این دوره به ما وارد شد و دریغ از یک حمایت؛ بدترین تهمت ها از طرف باجگیران فضای مجازی دریافت کردیم اما هیچ برخوردی با آنها ندیدیم.

دخالت بی رویه بخش دولتی در انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه موضوع مهم دیگری بود که سلیم‌ساسانی به آن پرداخت و خطاب به اعضای هیات رییسه اتاق گفت که چرا همه سکوت کرده اید و نمی‌گویید که چه بلایی سر ما آورند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس هم گفت که ما صدایمان را به کجا باید برسانیم؛ کدام انتخابات اتاق بازرگانی را سراغ دارید که از بخش دولتی در ستاد انتخابات بوده باشد؟! و یا در کدام انتخابات کارمند عالی رتبه استانداری در ستاد انتخاباتی بوده و برای کاندیدای خودشان رای جمع کرده است؟!

سلیم ساسانی همچنین از مجمع نمایندگان استان خواست تا از رییس هیات نظارت بر انتخابات پاسخ این سوالات را طلب کنند.

وی همچنین در پایان از زحمات بی‌شائبه دستگاه‌های نظارتی استان برای برگزاری این دوره از انتخابات قدردانی کرد./مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :