به گزارش کلهرنیوز ، عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه روز گذشته در ستاد اقتصاد مقاومتی تشریح و ارزیابی شد تا مشخص شود کدام دستگاه‌ها برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و کدامیک بی‌توجه بوده‌اند.

ستاد اقتصاد مقاومتی استان تاکنون ۱۹ جلسه برگزار کرده که ۱۵۶ مصوبه به همراه داشته است؛ در این حوزه جهادکشاورزی با ۳۶ و صنعت، معدن و تجارت با ۱۴، برق منطقه ای با ۹ و میراث فرهنگی با ۶ پروژه بیشترین پروژه ها را به خود اختصاص داده اند.

همچنین ادارت آبفا، منابع طبیعی و شرکت شهرک ها نیز با تنها یک پروژه در این زمینه جزو آخرین ادارات قرار گرفته‌اند.

میزان پیشرفت پروژه های استانی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۸۰ درصد، پروژه های ملی ۸۷ درصد و پروژه های برجسته ۹۰ درصد و جمع اعتبار پروژه های استانی ۴۲۰۲۰۰۹۷ میلیون ریال ثبت شده در سامانه نیپا اعلام شد که در این زمینه هم جهادکشاورزی استان بیشترین میزان پیشرفت را داشته است.

در مورد توجه و اهمیت دادن مدیران استان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی نیز شاخص حضور در جلسات این ستاد در نظر گرفته شده بود که استاندار جزو معدود مدیرانی بود که در تمامی ۱۹ جلسه برگزار شده حضور داشت.

همچنین بیان شد که از حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو نیز ۱۹ بار دعوت شده و تنها یکبار در این ستاد حضور یافته است!

ظاهرا طبق آنچه بیان شد از کل مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان اغلب آنها انجام شده و مابقی نیز در حال پیگیری است.

اما در امتیازدهی بر اساس شاخص‌های در نظر گرفته شده همچون اجرای مصوبات، اعتبارات و… برای ارزیابی ادارت جهادکشاورزی با ۱۰۰ امتیاز صدرنشین بود و در آخر لیست هم نام فنی و حرفه ای با ۳۷ امتیاز به چشم می خورد.

همچنین با دستور استاندار قرار شد سه دستگاه برتر ر زمینه اجرای مصوبات و پروژه های اقتصاد مقاومتی تشویق و سه دستگاه کم کار نیز تذکر جدی بگیرند و به وزیر مربوطه نیز به عنوان کم توجهی به اقتصاد مقاومتی معرفی شوند./مرصاد

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :