به گزارش کلهرنیوز ، علی محمد زوراوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت و پس از گیلانغرب که بیشترین بارش را به خود اختصاص داده، سرپل ذهاب با ۱۶ میلی متر و ثلاث باباجانی با هفت میلی متر در رده های دوم و سوم قرار دارند.
وی افزود: در این مدت ازگله ۶٫۵ میلی متر، هرسین ۶ میلی متر، پاوه ۵٫۵ میلی متر و کرمانشاه نیز حدود سه میلی متر بارندگی داشته اند.
زوراوند تصریح کرد: انتظار می رود تا عصر فردا (دوشنبه) بارش ها به شکل غالبا پراکنده در اغلب نقاط استان ادامه یابد هرچند برای فردا از شدت بارش ها کاسته می شود.
معاون هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این بارندگی ها را باید آخرین بارش های سال ۹۷ بدانیم، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز انتظار می رود طی پنج روز نخست شاهد بارش های مناسبی طی روزهای چهارم و پنجم فروردین باشیم که اطلاعات دقیق تر در روزهای آتی اعلام می شود.
وی همچنین به وضعیت دمای هوا نیز اشاره کرد و گفت: در شهر کرمانشاه دمای هوا طی امروز و امشب به ۹ و ۴ درجه بالای صفر می رسد اما با توجه به نوسانات دمایی برای فردا (دوشنبه) دمای روزانه سه درجه افزایش یافته ولی دمای شبانه به همین مقدار کاهش می یابد.
زوراوند در پایان سردترین نقطه استان طی امشب را گواور با یک درجه و سنقروکلیایی، کنگاور، اسلام آبادغرب و سرارود با ۲ درجه بالای صفر عنوان کرد.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :