به گزارش کلهرنیوز  ، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار داشت: برخی افراد از داخل خودروی خود اقدام به پرتاب ترقه و مواد محترقه خطرناک در معابر عمومی می‌کنند که این اقدام منجر به ترس و وحشت مردم می‌شود.

وی افزود: این افراد توسط نیروهای پلیس شناسایی و به مراجع انتظامی و قضائی معرفی می‌شوند ضمن اینکه خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان کرد: با وسایل نقلیه‌ای که با دور دور کردن و حرکات خطر آفرین و خلاف مقررات آسایش و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث تضییع حقوق شهروندان، ترافیک و راهبندانمی‌شوند نیز قاطعانه برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر دوربین‌های نظارتی پلیس، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی همزمان با آئین چهارشنبه آخر سال در تمامی معابر اصلی و بزرگراهی و محلی حضور مؤثری خواهند داشت، تصریح کرد: مأموریت اصلی همکاران ما ایجاد نظم و تسهیل در امر عبور و مرور و تردد خودروهاست.

شیری با اشاره به روزهای پایانی سال و ازدحام ترددها، گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی با هرگونه توقف‌های دوبله و سد معبر برخورد می‌کنند./مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :