به گزارش کلهرنیوز ، غلامرضا رضایی از وقوع یک حریق در بازار اسلامی کرمانشاه و راسته لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی طی امروز یکشنبه ۴ فروردین خبر داد و گفت: این آتش سوزی در ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه صبح امروز رخ داد و طی آن کی از مغازه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی این بازار دچار حریق شد.

وی افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های حوادث ۱۲۵ سازمان آتش نشانی نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه بلافاصله دو تیم اطفایی به محل اعزام شده و ظرف ۳ دقیقه در محل مذکور حاضر شدند.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه گفت: با توجه به قدمت ساخت و نوع مصالح بکار رفته در این بازار، همچنین نوع کسب و کار کسبه و اهالی در این محل، با حضور به موقع و سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حریق به سایر نقاط بازار جلوگیری به عمل آمد.

رضایی زمان پایان عملیات را ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه اعلام کرد و افزود: پس از اطفا حریق جداسازی و ایمن سازی محل وقوع حادثه این مکان تحویل مالک شد.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه در خصوص تعدادد نیروهای بکارگیری شده در این عملیات گفت: در این حادثه ۱۰ نفر از پرسنل به مراه ۲ دستگاه خودرو اطفایی و یک دستگاه امداد و نجات به کار گیری شد.

منبع:به نقل از مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :