به گزارش کلهرنیوز ، خسرو فرهادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته در پی حادثه واژگونی یک دستگاه وانت در محور روانسر به کرمانشاه چهار نفر مصدوم شدند که متاسفانه در این سانحه دست یک کودک پنج ساله قطع شد که بلافاصله توسط آمبولانس به بیمارستان طالقانی انتقال یافت.
او اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده توسط معاون و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این کودک در ساعت پنج صبح توسط تیم جراحی شامل دکتر صبحیه جراح عروق، دکتر حیدری، جراح پلاستیک و دکتر فیض الهی جراح ارتوپد) مورد عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه با موفقیت پیوند زده شد.
وی در ادامه گفت: این کودک هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طالقانی با حال عمومی خوب بستری می‌باشد.
بیمارستان آیت الله طالقانی در سال ۱۳۵۲ به عنوان یک بیمارستان دولتی فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان اکنون علاوه بر ارائه خدمات درمانی در سطح تخصصی و فوق تخصصی مرکزیت تروما و سوانح را در منطقه غرب کشور برعهده دارد.
این بیمارستان ۲۱۵ تخت فعال و کادر پزشکی متخصص و فوق تخصص و پرسنل مجرب دارد. تعداد کل کارکنان این مرکز ۶۷۷ نفر است که از این تعداد ۲۵۲ پرستار، ۷۵ پزشک و ۳۵۰ نفر پرسنل است.
این مرکز دارای ۱۲ بخش بستری است که تعداد تخت های این مرکز شامل ۲۱۵ تخت بستری، ۲۱ تخت اورژانس، ۱۳ تخت اتاق عمل و ۲۸ تخت ویژه است.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه در مجموع ۱۷ بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه و مابقی در شهرستان ها واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :