به گزارش کلهرنیوز ، کوروش محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به ناپایداری‌هوا در استان و تشدید آن اظهار داشت: یازده خانواده روستای زرور در یک نقطه امن اسکان داده شدند.

فرماندار گیلانغرب با اشاره به اینکه در مدت سه ساعت این شهرستان شاهد بارش باران به میزان ۶۰ میلی‌متر بود، گفت: در این راستا تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان گیلانغرب در حالت آماده‌باش کامل هستند.

محمودیان از مسدود شدن راه ارتباطی سه روستای شهرستان گیلانغرب به دلیل بارش باران تا ظهر امروز خبرداد و اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری هم‌اکنون راه ارتباطی این روستاها بازگشایی شده است.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه به دلیل شدت بارش باران و وزش باد آب شرب هفت روستا دچار کدورت شد، بیان کرد: تاکنون مشکل آبرسانی پنج روستا برطرف شده است اما ساکنان دو روستای باقیمانده همچنان با قطع آب شرب مواجه هستند.

محمودیان با اشاره به اینکه بارندگی شدید و سیل خسارت زیادی به بناها، راههای روستایی، بخش کشاورزی و باغات شهرستان گیلانغرب وارد کرده است، گفت: اکیپ‌های بازرسی به این مناطق اعزام شده و در حال ارزیابی خسارت‌ها هستند.

فرماندار گیلانغرب از خسارت‌های زیاد باران به زندگی عشایر منطقه خبرداد و بیان کرد: در حال برآورد خسارتها هستیم و نیروهای راهداری نیز در راه‌های روستایی و شهری مشغول بازگشایی و رفع آبگرفتگی جاده‌های دسترسی هستند.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :