مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه‌ای ناپایدار طی روزهای نهم و دهم فروردین، سبب وزش باد شدید و نفوذ گردوغبار به جو استان کرمانشاه خواهد شد.

به گزارش کلهرنیوز  ، محمد خسروی اظهار داشت: هوای استان کرمانشاه امروز، قسمتی تا نیمه ابری، در برخی نقاط بویژه نواحی مرزی غبارآلود، در بعضی ساعات با وزش باد شدید، بخصوص در نواحی اورامانات همراه با بارندگی خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: با کاهش تدریجی ابر و غبار حاکم در منطقه، امشب شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

خسروی بیان کرد: از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه به استثنای افزایش نسبی دمای روزانه و وزش باد در روز چهارشنبه، پدیده قابل ملاحظه ای برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط، سامانه ای ناپایدار طی روزهای پنجشنبه و جمعه (نهم و دهم نوروز) جو منطقه را متاثر کرده بتدریج سبب وزش باد شدید و نفوذ گردوغبار به جو استان خواهد شد.

خسروی در پایان گفت: این سامانه در روز جمعه، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بارش هایی نیز احتمالاً همراه با رعدوبرق بویژه برای نواحی شمالی و شرقی سطح استان در پی خواهد داشت./مرصاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :