به گزارش کلهرنیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، کار تخریب پل فلزی قره‌سو نیمه‌کاره ماند؛ این پل فلزی که در گذشته برای تردد خودروهای سنگین بر روی این رودخانه ساخته شده بود با ساخت پل جدید عملاً بدون کاربرد مانده و قرار بود امروز جمعه برای پیشگیری از خسارات احتمالی سیل پیش‌بینی شده برای شهر کرمانشاه و طغیان رودخانه قره‌سو تخریب شود، اما این کار نیمه‌تمام ماند.

علی رغم تأکیدات فراوان مدیریت ارشد استان کرمانشاه و معاون هماهنگی امور عمرانی وی که در سومین جلسه ستاد بحران استان برای تخریب این پل به هر شکل ممکن این موضوع نیمه‌کاره مانده است؛ این پل ظاهراً مشکلات اساسی برای عبور آب از رودخانه را در پی خواهد داشت.

جلیل بالایی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد در مورد چرایی عدم تخریب کامل این پل با وجود تأکیدات فراوان اظهار داشت: در خصوص تخریب پل کمربندی غربی به لحاظ فنی تاکنون به یک جمع‌بندی نرسیده‌اند که عرشه را بردارند یا فقط ستون‌ها را و یا چه کار دیگری لازم است.

وی افز ود: در حال حاضر در آن محل تیمی در حال کار کردن هستند و به میزانی که این پل مانع از عبور آب می‌شود به همان میزان از کنار پل یک کانال ایجاد و یک مسیر جدیدی را در آنجا باز می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: هیچ جای نگرانی نیست و کارشناسان تصمیم خواهند گرفت که چه راهی به این منظور بهتر است که انجام شود؛ البته فردا در جلسه شورای مدیریت بحران به این مساله رسیدگی خواهد شد.

این اظهارات مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه نشان می‌دهد که تصمیمات این ستاد یا قاطعیت لازم را ندارد و یا بدون بررسی و نظر کارشناسی گرفته شده که در نیمه کار این‌گونه بی‌نتیجه می‌مانند.

وقتی هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند که چه کاری برای این موضوع باید انجام دهند چرا اقدام به تخریب شده است؟

آیا شهروندان با این تزلزل تصمیم‌گیری در ستاد بحران برای حادثه طبیعی پیش‌رو نباید نگران باشند؟

انتظار می‌رود تصمیم‌گیری‌های کارشناسانه‌تر و قاطعانه‌ای در این خصوص  صورت گیرد چرا که  این گونه قصور با جان و مال شهروندان سر و کار دارد و آنها را به مخاطره می‌اندازد.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :