به گزارش کلهرنیوز ، امیرهمایون دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  در خصوص مسدود کردن زیر نظرهای شهری گفت: در حال حاضر هیچ زیرگذری در سطح شهر مسدود نخواهد شد سعی ما بر این است که با استقرار نیروها در آن مکان‌ها آب را پمپاژ کنیم.

وی افزود: مگر اینکه سطح آب به حدی بالا بیاید که تردد ماشین‌ها با سختی مواجه شود تا آن زمان از تردد ماشین‌ها جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه بیان داشت: طی این مدت در نقاط حادثه خیز شهر با حضور در درب منازل و محله‌ها و همچنین نصب بنر از طریق سازمان خدمات شهری ایمنی و آتش نشانی و دیگر همکاران توصیه‌های لازم را به شهروندان اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در حال حاضر آمادگی کامل خدمت رسانی به شهروندان را دارد، گفت: با استفاده از دستگاه‌ها و خودروهای سبک سنگین و ایجاد گشت‌های امداد و نجات سیار در سطح شهر خدمات شایسته صورت خواهد گرفت و آتش نشانی از شب گذشته حضور خود را فعال کرده است.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: همچنین با ۱۲۰ خودروی سبک و سنگین آماده هستم که از طریق حوزه خدمات شهری، سازمان پسماندها و خدمات موتوری شهری که در صورت لزوم در خدمت شهروندان باشیم.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: این ماشین آلات شامل بیل بکهو، بیل زنجیری، بیل لاستیکی، ۶ تن، ۱۰ تن و… است که در حال حاضر در حوزه خدمات شهری و در حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: همچنین با نیروهای سپاه، ارتش، ستاد بحران و آتش نشانی پتروشیمی هماهنگ هستیم و از تجهیزات آنها نیز برای پیشگیری از هرگونه خطری که بخواهد جامعه شهری را تهدید کند، استفاده می‌کنیم.

دولتشاهی افزود: در سطح شهرستان کرمانشاه از روز گذشته مدیران مناطق ۸ گانه شهرداری مسیرهایی را که ممکن است خطر آفرین باشند با استقرار گونی‌های شن مسیر آب‌ها را تغییر می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط بحرانی همکاری جامعه شهروندی با نیروهای شهرداری و همچنین خودداری از تردد غیر ضروری می‌تواند در جلوگیری از هرگونه تهدید مؤثر باشد./مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :