به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و هلال احمر در مناطق سیل‌زده روانسر حضور دارند و در حال خدمت رسانی هستند.
او گفت: موج بارش‌زای امروز (دوشنبه) نسبت به شب گذشته ضعیف‌تر بود اما سطح شهرستان کرمانشاه و روانسر را در بر گرفت.
به گفته بازوند، سامانه بارشی جدیدی هم در راه استان کرمانشاه است که البته قدرت آن نسبت به بارش‌های شب گذشته و صبح امروز کمتر است.

درخواست بازوند از مردم
استاندار کرمانشاه با اشاره به بازدید ظهر امروز خود از پل کمربندی غربی شهر کرمانشاه بر روی رودخانه قره‌سو گفت: با وجود توصیه‌های مکرر ما متاسفانه تعدادی از شهروندان در حاشیه این رودخانه در حال گرفتن عکس بودند.
او از همه شهروندان تقاضا کرد که در حاشیه رودخانه‌ها تجمع نکنند زیرا می‌تواند خطرآفرین باشد؛ هرچند به نیروی انتظامی هم توصیه شده که اجازه توقف و تجمع در حاشیه قره‌سو را ندهد.
استاندار کرمانشاه در ادامه برنامه‌های خود برای رسیدگی به مشکلات مناطق سیل‌زده، راهی شهرستان هرسین شد.
دست کم ۱۰ روستای هرسین در محاصره سیل قرار گرفته‌اند.
بازوند در عین حال با هدف پیگیری سریعتر مشکلات، ۱۴ نفر از مدیران کل را به عنوان نمایندگان خود در شهرستان‌های استان تعیین و اعزام کرده است.
یک سامانه بارشی قوی از یکشنبه شب وارد آسمان استان کرمانشاه شد که سبب آبگرفتگی و سیل، ریزش کوه و بسته شدن بخشی از راه‌های ارتباطی استان شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی، شدت بارش‌ها تا پایان روز دوشنبه ادامه دارد و تمرکز آن در شرق و جنوب شرقی استان از جمله شهرستان‌های هرسین، کنگاور، صحنه و سنقر است.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :