به گزارش کلهرنیوز ،  در چند روز اخیر برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سیلاب در استان کرمانشاه از شخص استاندار پرتلاش و مردمی تا فرد فرد آحاد جامعه تمام تلاش خود را بکار بستند و با تلاش و هماهنگی همه دستگاه ها و مردم ضرر و زیان سیلاب در استان به حداقل رسید و استان نمره قبولی گرفت.

در این راستا در روستاها باید به نقش دهیاران به عنوان رابطان اجرایی با دولت پرداخت که می تواند در عمران و آبادانی روستاها و هم چنین در بروز بلاهایی طبیعی و جلوگیری از خسارت آن ،  نقشی سازنده و عالی ایفا کنند.

در این میان دهیار روستای ژاومرگ سفلی از توابع بخش گواور شهرستان گیلانغرب ، حمید رضا رجبی که با هشدارهای مسوولین امر و هواشناسی با لایروبی به موقع مسیر سیلاب روستا از ورود سیلاب به منازل و ایجاد خسارت جلوگیری نموده و ثابت کرد که اگر دهیاران مورد توجه قراربگیرند می توانند در عمران و ابادانی و جلوگیری از خسارت در هنگام بروز بلاهای طببعی در روستاها ، مسوولیت خود را به بهترین وجه به انجام برسانند.

 

تصاویر لای روبی مسیر سیلاب روستا :

 

تصاویر سیلاب روستا:

 

این بخش خبری به سهم خود از کلیه مسوولین محترم در استان و مردم فیهم و با فرهنگ و هم چنین اصحاب رسانه ، در کاهش و به حداقل رساندن خسارت ها تشکر و قدردانی میکند.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :