به گزارش کلهرنیوز ، براثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه لیله رود تعدادی از روستاهای مرزی جوانرود از جمله «کلور، کله محمود، کله عزیز و کانی سالار» چند روزی است که راه دسترسی آنها با مرکز شهرستان قطع شده است.
با دستور فرماندار جوانرود، اکیپی برای بررسی مشکلات به منطقه اعزام شد و پس از آن هم فرماندار، مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه، مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، برق و هلال احمر این شهرستان در بازدید میدانی به یاری ساکنان این روستاها شتافتند.
فرماندار جوانرود با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد بارش های خوبی بودیم، گفت: براثر طغیان رودخانه لیله رود قسمتی از جاده دسترسی روستای کلور زیرآب رفت و ارتباط روستاهای مرزی را با مرکز شهرستان قطع و مشکلاتی را برای ساکنان این روستاها بوجود آورد.
رستگار یوسفی، به امدادرسانی و بازدید میدانی مسئولان شهرستان و مدیرکل اموعشایری استان کرمانشاه از این روستاها اشاره کرد و افزود: براثر رانش کوه جاده این مسیر قطع شده بود، مجبورشدیم با طی مسافت زیادی از مسیر ثلاث باباجانی به این مناطق برویم و به ساکنان این روستاها کمک کنیم.
وی اظهارداشت: با پیگیرهای انجام گرفته قرارشد یک دستگاه بیل مکانیل، یک دستگاه لودر و ماشین آلات راهسازی مورد نیاز به این مناطق اعزام شود و هم اکنون نیز اکیپ های امدادرسان مشغول امدادرسانی به مردم هستند.
مدیرکل امورعشایری کرمانشاه نیز گفت: براثر طغیان رودخانه لیله رود تعدادی از خانوارهای عشایری منطقه مرزی جوانرود راه ارتباطی آنان قطع شده بود و از لحاظ تردد و امکانات و سایر نیازمندی ها در مضیقه بودند که با همکاری فرماندار، دستگاههای اجرایی در این منطقه مستقرو مشغول کمک و امدادرسانی به مردم هستند.
حسن احمدی افزود: بزودی با انتقال ماشین آلات راهسازی راه دسترسی این روستاها بازگشایی خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :