تیم ملی فوتبال ایران فردا ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران دومین دیدار دوستانه خود را در فروردین برگزارخواهد کرد.

به گزارش کلهرنیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران که در اردوی اتریش به سر می‌برد فردا در دومین روز فیفا در ماه فروردین به مصاف تیم ملی فوتبال الجزایر می‌رود؛ تیمی که بازیکنان نامداری چون ریاض محرز (لسترسیتی)، یاسین ابراهیمی (پورتو) و اسلام سلیمانی (نیوکاسل) در اختیار دارد.

تیم ملی الجزایر که به صورت بالقوه یکی از بهترین تیم‌های آفریقا به شمار می رود به دلیل مشکلات داخلی و همینطور عدم سازماندهی مناسب در فوتبال این کشور نتوانست به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند اما پس از انتخاب رباح ماجر که خود از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال این کشور و حتی قاره آفریقا به شمار می آید، امیدهای زیادی در این کشور برای رنسانس در تیم ملی الجزایر به وجود آمده است.

الجزایر در دوره قبلی جام جهانی که در برزیل برگزار شد یکی از تیمهای شگفتی ساز جام بود. آنها در گروهی که بلژیک، روسیه و کره جنوبی حضور داشتند توانست برای نخستین بار از مرحله گروهی عبور کنند.

اکنون ماجر با استفاده از تجربیات بازیکنانی چون ابراهیمی و سلیمانی که در دوره قبلی جام جهانی حضور داشتند و همینطور توانایی ریاض محرز امیدوار است تیم قدرتمندی را ایجاد کند.

«سبزها» در چهار جام جهانی حضور داشته اند و موفق شده اند تا به حال دو بار قهرمانی جام ملتهای آفریقا را کسب کنند.

دیدار برابر الجزایر فرصت بسیار مناسبی برای ایران است تا بتواند خود را بهتر آماده حضور در جام جهانی و رویارویی با تیم ملی مراکش کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :