به گزارش کلهرنیوز ، جهانبخش حیدری افزود: چهارمیلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت به بخش راه و شهرسازی، ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خسارت به بخش آبفار، پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش آب منطقه ای و هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خسارت به بخش آبفای شهرستان وارد شده است.
وی ادامه داد: در بخش بنیاد مسکن شهرستان نیز ۱۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان خسارت، در بخش جهاد کشاورزی ۱۶ میلیارد و ۵۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای ۶۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و در بخش امور عشایری سه میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
فرماندار دالاهو، میزان خسارت سیل و باران به شهرداری گهواره را ۶ میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، در بخش شیلات ۱۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در بخش توزیع برق ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، در بخش شهرداری ریجاب چهار میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، در شهرداری کرندغرب هفت میلیارد و ۲۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در بخش منابع طبیعی یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان و خسارت در بخش میراث فرهنگی را ۱۱۰میلیون تومان عنوان کرد.
وی یادآور شد، میزان خسارت ها به سازمان مدیریت بحران ارسال شده که امیدواریم خسارت های وارده جبران شود.
سامانه بارشی قوی که یکشنبه شب هفته گذشته وارد آسمان استان کرمانشاه شد، در ۲۴ ساعت فعالیت سبب بارش شدید و به دنبال آن آبگرفتگی و سیل منجر شد.
بالاترین خسارت ها به بخش زیرساخت راه های اصلی و روستایی و پل ها با ۴۶۰ میلیارد تومان، نیرو شامل آب، برق، گاز و مخازن و رودخانه ها ۳۸۹ میلیارد تومان و بخش کشاورزی با خسارت ۳۸۶ میلیارد تومان عنوان شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :