به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع سپاهیان افزود: آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این ۴۰ سال همیشه می خواستند۲ اصل ولایت فقیه و سپاه پاسداران را در این از بین ببرند، زیرا می دانند این ۲ اصل باعث اقتدار ایران در جهان شده است.
وی در ادامه به سخنان امام راحل (ره) در مورد سپاه پاسداران اشاره کرد که فرمودند: ‘اگر سپاه نبود مملکت هم نبود، کاش من یک سپاهی بودم’ گفت: اقتدار ایران در منطقه امروز مرهون فداکاری های سپاه پاسداران است.
آیت الله علما در ادامه به گفته های وزیر خارجه وقت آمریکا اشاره کرد که گفته بود به ۱۲۰ کشور سفر کرده که نیروی برای مقابله با ایران بوجود آورد و داعش را درست کردند، افزود: این سپاه بود که با جان فدایی و عقلانیت و رشادت جلوی آنها ایستاد و الان عصبانی اند.
خطیب نماز جمعه شهر کرمانشاه همچنین به شکل گیری گروه های تروریستی القاعده، النصره، طالبان، داعش، انواع تحریم و فتنه توسط آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: این سپاه پاسداران بود همه آنها را خنثی کرد و این است روانی شده اند و برعکس عمل می کنند.
آیت الله علما با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری سپاه را یک دستگاه برجسته، مردمی و همواره در خط مقدم در مقابل دشمنان معرفی کرد و اظهار داشت: امروز که ۸۲ میلیون ایرانی اعلام می کنند سپاهی هستند توطئه و نیرنگ آمریکا و ترامپ به خودشان برگشته است.
او در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این ۴۰ساله همواره با فراز و نشیب هایی مواجهه بوده است ولی ارزش های آن ثابت است و این ارزش ها است که در نهایت می مانند.
امام جمعه شهر کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود به روز ۱۱ شعبان ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم شان ۳۵ بار به جوانان و نقش آنها در ساختار نظام و انقلاب اشاره کردند.
آیت علما افزود: جوانان سرمایه های اصلی کشور و پرچم دار مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
وی در ادامه به روز ۲۹ فروردین ماه روز ارتش و نیروی زمینی در تقویم کشور اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش توانمند و مقتدر در تمام عرصه ها است؛ چه در بُعد نظامی و چه در بُعد خدمت رسانی و در هشت سال دفاع مقدس امتحان خودشان را به خوبی پس داده اند.
او در ادامه به خدمت رسانی های نیروهای ارتشی در بحران ها مانند سیل روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: ارتشیان همواره پا به پای برداران سپاهی در خدمت رسانی و کمک به مردم دریغ نکرده اند.
آیت الله علما در پایان از مردم خواست به سیل زدگان لرستان و دیگر نقاط کشور کمک کنند.

ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :