به گزارش کلهرنیوز ، اكبر حاصلي در گفتگو با اسلام آبادخبر ، اظهار کرد: : بر اثر سیل اخیر و رانش زمین بیش از ۲میلیاردو۸۰۰ میلیون ریال به زیرساخت های مخابراتی شهرستان خسارت وارد شده است.

وی افزود: به علت تخریب پل روستای ونایی،  کابل ۳۰۰زوجی بین  روستاهای ونایی و چغاگل و پیرگه قطع شد و بیش از ۵۰میلیون تومان خسارت به تأسیسات مخابرات وارد شد.

مهندس حاصلي گفت: به علت اینکه امکان کابل کشی زمینی به علت تخریب پل وجود نداشت تا بازسازی پل این ارتباط به صورت موقت و هوایی بانصب تیر در دو طرف رودخانه و سه رشته کابل ۱۰۰زوجی برقرار شد.

وی عنوان کرد: به علت بارش شدید باران و رانش زمین  فیبر نوری  روستای تپه گله بیش از ۶ بار قطع شد  که مجددا” بازسازی  و ارتباط برقرار گردید که در این روستا با قطع فیبر بیش از ۲۰۰میلیون تومان به مخابرات خسارت وارد گردید.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: همچنین  روز گذشته  به علت رانش زمین فیبر ارتباطی ایستگاه مخابراتی امام زاده حسن(ع) قطع شد که همکاران بلافاصله به محل اعزام شدند و نسبت به ترمیم موقت فیبر اقدام شد و ارتباط روستاهای این منطقه که قطع شده بود وصل گردید

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :