به گزارش کلهرنیوز ، امیر شاه‌آبادی در جمع خبرنگاران در بازدید از این کارخانه با اشاره به مشکلات این واحد تولیدی اظهار داشت: کارهایی برای واگذاری کارخانه و احقاق حقوق کارگران انجام شده است تا کارخانهسرپا بماند و کارگران حفظ و مشغول کار شوند.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه کارخانه کرپ ناز به خریداران جدید واگذار شده است خاطرنشان کرد: در جلسات فشرده و براساس تمام ظرفیت استان کرمانشاه اقدام شد و در این جلسات تمام قد از کارگران حمایت کردیم.

شاه‌آبادی افزود: خریداران بر اساس ارزیابی و وضع موجود در طول ۴۵ روز ۵۵درصد از ظرفیت کارخانه را فعال خواهند کرد و تا مهرماه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ۹۰ درصد از ظرفیت کارخانه شروع بکار و فعالیت خواهد کرد و ۲۴۰ نفر در سه شیفت مشغول کار خواهند شد.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه خریداران طی برنامه‌ای بلند مدت کارخانه را توسعه خواهند داد بیان کرد: خریداران کرپ ناز افرادی موفق در سطح کشوری هستند و مطمئنا کارخانه به سوی تولید و پیشرفت می‌رود.

شاه‌آبادی از پرداخت  تمام مطالبات کارکنان کارخانه تا پایان اردیبهشت خبرداد و تأکید کرد: وظیفه شرعی و اخلاقی اینجانب حمایت از کارگران و احقاق حقوق آنان بود و شرکت مکلف به ادامه خدمت کارگران است و خریداران منافع کارگران را تامین خواهند کرد.

فرماندار شهرستان هرسین افزود: مطالبات کارگران با نگاه عدالتخواهانه تامین و به کلیه پرسنل پرداخت خواهد شد.

شرکت کرپ ناز هرسین در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۳۳/۵ هکتار با زیربنای سایت کارخانه حدود ۴/۵ هکتار افتتاح و با ظرفیت اشتغال ۴۵۰ نفر برای تولید چادر مشکی شروع به کار کرد.

تسنیم

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :