به گزارش کلهرنیوز ، سجاد اعظم اظهار داشت: طبق اعلام مسئولان کنفدراسیون هندبال آسیا، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۱۸ تا ۳۰ آبان با حضور احتمالا ۱۶ تیم به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و برای اینکه بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم حتما باید در فرصت باقیمانده اسپانسر جذب کنیم.
اعظم با بیان اینکه بدون جذب حامی مالی امکان شرکت در این مسابقات اصلا وجود ندارد، گفت: رایزنی خود را با چند شرکت خصوصی آغاز کرده ایم و جلساتی نیز برگزار شده که امیدوارم نتیجه بخش باشد و بتوانیم شرایط حضور خود را فراهم کنیم.
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس حضور تیمی از کرمانشاه در مسابقات باشگاه های آسیا را در تاریخ ورزش استان بی سابقه دانست و گفت: این برای اولین بار است که یک تیم از کرمانشاه می تواند جواز حضور در چنین رقابت هایی را کسب کند.
وی افزود: تیم زاگرس در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر با همه سختی ها و مشکلات توانست به قولی که مردم داده بود عمل و با کسب عنوان نایب قهرمانی جواز حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را کسب کند و حال منتظر حمایت همه جانبه مسئولان استان نظیر استاندار، نمایندگان، مدیرکل ورزش و جوانان و شرکت های بخش خصوصی است که پای کار باشند و زمینه شرکت نماینده استان را در باشگاه های آسیا فراهم کنند.
اعظم یادآور شد: در صورت قطعی شدن شرکت تیم زاگرس در باشگاه های آسیا حتما چند بازیکن جدید برای افزایش قدرت تیم و رفع نقاط ضعف موجود را به خدمت خواهیم گرفت تا نماینده شایسته ای برای ورزش استان کرمانشاه و هندبال کشور باشیم.
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس همچنین با بیان اینکه مسابقات فصل جدید لیگ برتر نیز قرار است از اواخر شهریور آغاز شود، گفت: امسال هم سعی می کنیم با قدرت در این رقابت ها ظاهر و جزو مدعیان باشیم.
وی گفت: یکی از برنامه های ما برای حضور در لیگ برتر فصل آینده حفظ آقای کاکلوند سرمربی باشگاه و همچنین جذب چند بازیکن تازه در صورت پیدا کردن اسپانسر است تا بتوانیم نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنیم.
اعظم همچنین در پایان از احتمال جدایی چند بازیکن تیم زاگرس و پیوستن آن ها به باشگاه های خارجی خبر داد و گفت: هم اکنون دو بازیکن تیم پیشنهاداتی از تیم های ترکیه ای دریافت و مشغول مذاکره هستند تا در صورت توافق نهایی به این تیم ها بپیوندند.
تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ۱۶ مسابقه خود صاحب ۱۰ پیروزی، چهار تساوی و ۲ شکست شد و با کسب ۲۴ امتیاز پس از تیم سپاهان عنوان نایب قهرمانی مسابقات را کسب کرد.

ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :