به گزارش کلهرنیوز به نقل از ایرنا ، آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه (۳۰ فروردین) اظهار داشت: یکی از جلوه های زیبای همدلی سپاه و ارتش در جریان سیل اخیر نشان داده شد و آن ها گوش به فرمان ولایت در کنار نیروی انتظامی و بسیج همه توان امکانات خود را به کار گرفته و به یاری آسیب دیدگان شتافتند.
وی ادامه داد: تا زمانی که این اتحاد و همدلی میان نیروهای مسلح ما وجود دارد و کارکنان آن ها مطیع فرمایش های رهبری و ولایت هستند دشمنان هرگز قادر نخواهند بود کوچکترین ضربه ای به انقلاب و کشور وارد کنند.
آیت الله علما همچنین به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه مولود انقلاب است که از همان بدو تاسیس مورد بغض و کینه دشمنان قرار گرفت چرا که خاری بر چشم آن ها بوده است.
امام جمعه کرمانشاه به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارتش و جمعی از قاریان بین المللی قرآن نیز اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدارها مطالبی عنوان کردند از جمله اینکه جمهوری اسلامی امروز با تمسک به قرآن کریم از رهنمودهای این کتاب آسمانی بهره مند و تا آخر مقابل دشمنان و مستکبران خواهد ایستاد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین تمسک به قرآن را مایه سعادت، عزت و قوت مسلمانان عنوان و خواستار توجه بیش از پیش به این کتاب نورانی و آیات هدایتگر آن شدند.
آیت الله علما به پنجم اردیبهشت که مصادف با آغاز هفته کار و کارگر است اشاره کرد و گفت: کارگران ما انسان هایی بسیار شریف و زحمتکش هستند که از همان بدو پیروزی انقلاب خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه کردند.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: ظهور منجی آخرالزمان یکی از باورهای اساسی در همه ادیان است که فردی ظهور کرده و دنیا را از عدل پر می کند.
وی تصریح کرد: تک تک ما در دوران غیبت وظایف مهمی برعهده داریم و لازم است با عمل به ان ها زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم کنیم.
آیت الله علما در پایان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) و سالروز شکست حمله نظامی امریکا در طبس را نیز گرامی داشت.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :