به گزارش کلهرنیوز ، ‍ با ابلاغ حكم از سوي مهندس بازوند استاندار كرمانشاه، افشين كريمي (فرماندار اسلام آبادغرب) به عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه منصوب شد.

متن حكم صادره توسط استاندار محترم بدين شرح است:
جناب آقاي افشين كريمي
با توجه به تعهد و تجربيات ارنده جنابعالي، به عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه منصوب مي شويد.
استفاده بهينه از منابع انساني موجود در استان، ارتقاء كيفي و كارايي آن ها و به كارگيري نيروهاي متعهد و موثر در پست هاي اداري و اجرايي، ساماندهي و ارتقاي فناوري اطلاعات و ارتباطات استان براي تحقق كامل دولت الكترونيك از اهم وظايفي است كه انتظار دارد در چارچوب قوانين و مقررات جاري و اسناد فرادستي و در راستاي سياست هاي تدبير و اميد بدان اهتمام نماييد.
توفيق روز افزون شما را در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت منويات و فرامين مقام معظم رهبري از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

      بازوند
استاندار کرمانشاه

گفتنی ست؛ پيش از اين دكتر هدايت حاتمي مسئوليت معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري را به عهده داشت كه با تفكيك شدن اين حوزه ها از يكديگر طبق دستورالعمل اجرايي وزارت كشور از اين پس حوزه اقتصادي با دكتر حاتمي و حوزه مديريت و منابع انساني هم با آقاي افشين كريمي خواهد بود.

شایان ذکر است با وجود بیش از دوماه رایزنی برای انتخاب فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب و با وصف پیشنهاد گزینه های متعدد از طیف های مختلف سیاسی هنوز گزینه نهایی فرمانداری اسلام آبادغرب انتخاب نشده است.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :