به گزارش کلهرنیوز ،  آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع کرمانشاه، خواستار توجه جدی به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی شد و تاکید کرد که این سیاست ها ظرفیت کافی برای رفع مشکلات مختلف کشور از جمله حوزه اقتصادی را دارد.
او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با صادرات نفت کشورمان، تصریح کرد که همانگونه که رهبری فرمودند ما هر مقدار که بخواهیم می توانیم نفت صادر کنیم.
وی همچنین با اشاره به بروز مشکلاتی برای سیل زدگان در برخی از استان های کشور خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان به مشکلات مردم این استان ها شد و گفت: جا دارد از خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان و نهادهای نظامی نیز قدردانی کنیم.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۲ اردیبهشت روز معلم اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: با گذشت پنج دهه از حیات استاد مطهری آثار او همچنان مورد استفاده است.
آیت الله علما با تبریک روز معلم به همه معلمان و اساتید بر اهمیت تربیت نسل جدید اشاره کرد و از معلمان خواست دانش آموزانی مومن، متعهد، عالم و خوشفکر تربیت کنند.
او همچنین بر توجه جدی خانواده ها به روی آوری فرزندانشان به مساجد تاکید کرد و گفت: مساجد به عنوان سنگر دین اسلام باید همواره حفظ شود.

ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :