به گزارش کلهرنیوز ، اولیا علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص تفاوت قائل شده در افزایش حقوق‌ها برای مناطق جنگی پس از قرار گرفتن کرمانشاه در لیست این مناطق، گفت: این اتفاقی که در استان کرمانشاه افتاده به اعتقاد من تبعیض آشکار بین کارگران و کارمندان دولت است.

کارگران و خانواده‌هایشان نیز در معرض آثار مخرب جنگ بوده‌اند

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمانشاه افزود: به هر حال همه مردم در زمان جنگ و هم اکنون در این استان زندگی کرده و می‌کنند و در واقع اگر دوران جنگ آثار مخربی برای استان ما داشته است، هم کارمندان هم کارگران و هم خانواده‌های آنها مشمول این آثار مخرب بوده‌اند.

وی تاکید کرد: معتقدم که در این خصوص در حق جامعه کارگری بی انصافی اتفاق افتاده است و امیدوارم که نمایندگان محترم مجلس در این خصوص هم تصمیم معقول و منطقی را اتخاذ کنند و اجازه ندهند بیش از این حق و حقوق جامعه کارگری تضییع شود.

جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بیشترین حضور را در جبهه داشته‌اند

علی بیگی تاکید و یاد آوری کرد: در دوران دفاع مقدس جامعه کارگری بیشترین حضور را در جبهه داشته و در کنار آحاد جامعه در جبهه‌ها نقشی فعال و مؤثر ایفا کرده است و امروز حق این نیست وفاداری و زحماتی که این جامعه برای انقلاب و نظام کشیده‌اند، مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

طبق تاکید و تأیید مقام معظم رهبری کارگران همواره وفادارترین قشر به جامعه و انقلاب بوده‌اند

به گفته وی حتی مقام معظم رهبری بارها و بارها به این مسئله تاکید کرده‌اند و اشاره داشته‌اند و تأیید فرمودند که وفادارترین قشر به جامعه و انقلاب، جامعه کارگری بوده و همواره در کنار نظام بوده‌اند و هیچ گاه بر علیه نظام و در مقابل نظام قرار نگرفته‌اند.

علی بیگی تاکید کرد: وقتی که عالی‌ترین مقام مملکتی این حرف را می‌زند نباید ما با تصمیمات و قوانین و مقررات به گونه‌ای رفتار کنیم که حقوق این جامعه محروم و مستضعف و محجوب را تضییع کنیم.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمانشاه در پایان افزود: اعتقاد ما این است که باید در این خصوص عادلانه رفتار شود و حقوق این جامعه همچون کارمندان تأمین و پرداخت شود.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :