به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر ، امروز در جلسه ای با حضور معاون امور عمراني فرمانداري شهرستان و مدير كل راه و شهرسازي استان کرمانشاه مشكلات متقاضيان مسكن مهر اسلام آبادغرب مورد بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه  نماينده متقاضيان باقيمانده مسكن مهر مشكلات خود از جمله عدم تحويل واحدهاي تعيين شده را مطرح نمودند.

در اين جلسه مدير كل راه و شهرسازي استان کرمانشاه از واگذاري ۱۰۰ واحد ديگر از پروژه مسكن مهر شرف آباد به متقاضيان تا ابتداي تيرماه خبر داد.

مقرر گرديد بمنظور تسريع در روند مقاوم سازي مسكن مهر و تحويل واحد به متقاضيان  باحضور مدير كل راه و شهرسازي  هر هفته جلسه برگزار گردد.

به گزارش اسلام آبادخبر بررسي مشكلات مسكن مهر اسلام آباد غرب باحضور مهر آبادي معاون وزير راه و شهرسازي در روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷ در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد که مهر آبادي در این جلسه عنوان کرد: مصوب مي شود ۳۰۰ واحد مسكن مهر تا پايان آبان ماه بدون هيچ عذري با رفع مشكلات  به متقاضيان  واگذار شود و ۵۶۰ واحد باقيمانده ظرف مدت ۱۰روز توسط اداره كل راه و شهرسازي استان تعيين تكليف و با مساعدت هاي بانك مسكن و نظارت شوراي فني  بر اساس برنامه زمانبندي  اجرايي شود .

دکتر کریمی فرماندار وقت شهرستان در این جلسه در سخناني اظهارداشت: تاكنون ۱۰۸۰ واحد مسكن مهر تحويل متقاضيان شده است و مابقي بعلت كم كاري پيمانكاران و اختلافات موجود هنوز به متقاضيان واگذار نشده است.

مهندس شریفی مدیر کل راه و شهرسازی در بهمن ماه ۹۷ نیز با حضورمسئولین شهرستان در دیدار با مردم، مشکلات مردم در محله مسکن مهر شرف آباد را مورد بررسی قرار داد و قول بهره برداری از جاده دسترسی مسکن مهر و تسریع در روند پیشرفت احداث و تکمیل پروژه مسکن مهر شرف آباد را داد.

به گزارش اسلا م آبادخبر ، با توجه به تأخیر چند ساله در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر شرف آباد(شهرک شهید نژادرضایی) اسلام آبادغرب، و افزایش بی رویه و نامتعارف اجاره بهاء  در بیکارترین شهر استان (اسلام آبادغرب) حجم عظیمی از نارضایتی را برای متقاضیان مسکن مهر که اکثرا” از قشر مستضعف و مستأجر می باشند را فراهم نموده است که می طلبد مسئولین متولی چاره ای برای رفع مشکلات مربوطه و تسریع در روند تکمیل و واگذاری واحد های مسکن مهر شهرستان بیندیشند تا هم موجبات رضایت متقاضیان فراهم آید و هم تا حدودی افزایش سرکش اجاره بهاء در شهرستان را تحت الشعاع قرار دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :