به گزارش کلهرنیوز ،آیت الله مصطفی علما عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تقدیر از مسئولین در مسئله سیل اظهار داشت: در مسئله سیل ما به همت این عزیزان، سپاه، ارتش، شهید نیروی انتظامی و مردم توانستیم به نتیجه برسیم و کمترین خسارت را نسبت به خوزستان، گلستان و لرستان داشتیم و این مگر با مدیریت عزیزان خصوصاً استاندار نبود.

وی افزود: استاندار در دو قضیه خیلی خوش درخشید که یکی در قصه زلزله بود و یکی در قصه سیل اتفاق افتاد که انصافاً همه پای کار بودند و کار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: شاید روزی ۱۰ هزار پرس غذا فقط از کرمانشاه و از افرادی که در این مناطق مستقر شده بودند به استان‌های سیل زده داده می‌شد.

وی عمده مسائلی که استان کرمانشاه را رنج می‌دهد بیکاری دانست و گفت: این بیکاری در حالی است که ما اسباب و ابزار و علل و عوامل را داریم و اینجا استانی است که زمینه‌های کشاورزی و دامداری در آن وجود دارد.

آیت الله علما از عدم وجود زیرساخت‌ها در حوزه اشتغال یاد کرد و گفت: همه زمینه‌ها به جز زیرساخت‌ها که مربوط به دولت و مربوط به دستور جنابعالی است، در استان وجود دارد که اگر این مسئله ما حل شود، بسیاری از مسائل حل می‌شود.

وی با بیان اینکه ما راه حل و راهکار لازم را در این زمینه داریم، گفت: ما هیچوقت هم از خط امام (ره) و خط مقام معظم رهبری خارج نمی شویم و سیاست هم بر این است که ما همیشه مردم را امیدوار کنیم و همین طور هم هست.

آیت الله علما گفت: اگر تحریم آمریکا علیه سپاه و کشور اتفاق می‌افتد به جهت اقتدار و عظمتی است که در این کشور وجود دارد و همینطور حضوری است که مردم دارند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع معلمان گفت: امروز ایران حقیقتاً کشوری مقتدر بوده و کشوری است که دنیا روی او حساب باز می‌کند و همه دشمنی‌ها هم به این دلیل است.

منبع: مهر

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :