به گزارش کلهرنیوز ، مسابقه لیگ معماران جوان ایران امسال به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه و به صورت گروهی و شرکت دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ایجاد پویایی و چابک سازی در میان معماران جوان مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه است و برگزاری این مسابقه می‌تواند تأثیر مثبتی بر کیفی سازی فضای شهری و نگاه به معماری ایرانی و دغدغه‌های مردم کشور داشته باشد و این مسابقه می‌تواند فرصتی برای عینیت بخشیدن به تصورات معماران جوان دارای خلاقیت باشد.

زمان افتتاح دبیرخانه این لیگ ۱۵ اردیبهشت ۹۸ است و از ۲۶ اردیبهشت تبلیغات مسابقه در سطح ملی آغاز خواهد شد و مسابقه در دوم خرداد امسال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

از دوم خرداد تا ۲۷ تیرماه ۹۸ مرحله اول ارسال آثار آغاز خواهد شد و زمان ارسال آثار نهایی تا دوم شهریور است. در مرحله داوری بین‌المللی آثار، ابتدا ۲۰ اثر انتخاب می‌شود که این آثار به خارج از کشور ارسال می‌شود که تیم داوران در نهایت ۱۰ اثر را معرفی خواهند کرد.

نفرات اول تا سوم در این مسابقات برگزیده اعلام خواهند شد که به نفر اول ۷۰ میلیون تومان، اجرای پروژه لوح و تندیس، نفر دوم پنج میلیون تومان و به نفر سوم تندیس و لوح تعلق خواهد گرفت.

محدودیتی برای شرکت در این مسابقات نیست و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری از هر استان و دانشگاهی می‌توانند در این لیگ شرکت کنند.

منبع: تسنیم

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :