به گزارش کلهرنیوز ، منصور کیانی اظهار داشت: تنها مدال طلای تیم کشتی کرمانشاه توسط هانیه عاشوری در وزن ۷۵+ کیلوگرم بدست آمد و این کشتی گیر با شکست دادن حریف خود از استان خراسان شمالی مدال طلا را به گردن آویخت.
وی ادامه داد: در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز ندا گروسی موفق شد با شکست حریفی از البرز به مدال برنز و عنوان سومی رقابت های قهرمانی کشور دست یابد.
کیانی خاطرنشان کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم زهرا آزادی و در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز نگین خدایی دیگر نمایندگان کشتی کرمانشاه بودند که به ترتیب با قرار گرفتن در رده های پنجم و نهم از کسب مدال بازماندند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: یاسمن خوشی چشمه در وزن ۶۰ کیلوگرم و افسانه همتی در ۶۵ کیلو دیگر نمایندگان کشتی بانوان استان بودند که موفق به حضور در جمع ۱۰ کشتی گیر اول اوزان خود نشدند.
وی تصریح کرد: در مسابقات کشتی بانوان کشور ۱۰۰ کشتی گیر از ۲۲ استان کشور در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران با یکدیگر رقابت کردند.
کیانی تصریح کرد: سپیده گل منصوری و سحر امیریان هدایت بانوان کشتی گیر کرمانشاه را در مسابقات قهرمانی کشور برعهده داشتند.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه در پایان گفت: مازندران با کسب ۱۰۷ امتیاز، خراسان رضوی ۷۷، مرکزی ۶۹ و البرز ۶۳ امتیاز به ترتیب اول تا چهارم شدند و تیم کشتی کرمانشاه نیز با ۵۴ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داد./ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :