به گزارش کلهرنیوز ، ماشاالله ارویسی از توزیع ۷۳۳ تن برنج جهت تنظیم بازار این کالا در ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ۷۳۳ تن برنج هندی ۱۱۲۱ و ۲۵۵۹ تن شکر در استان توزیع می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور عنوان کرد: این مقدار برنج و شکر جهت تنظیم بازار توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، فروشگاه‌های منتخب و تعاونی مصرف‌های ادارات سطح استان توزیع می‌شود.

ارویسی گفت: با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار که باید در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع کالاهای اساسی پرمصرف به منظور رفع نیاز مردم در این ماه مبارک شود شرکت غله و خدمات بازرگانی با مسئولیت تهیه چهار قلم کالای اساسی و مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی، ۷۳۳ تن برنج هندی ۱۱۲۱ بین هم استانی های کرمانشاهی تهیه و توزیع می‌کند.

وی هدف از طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان را رساندن اقلام مورد نیاز به دست مصرف‌کننده نهایی دانست و افزود: نظارت بر نحوه‌ توزیع و قیمت‌گذاری اقلام بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است و ساز و کارهای لازم در این زمینه پیش‌بینی شده است و نظارت‌ها امسال پررنگ‌تر خواهد بود.

منبع: تسنیم

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :