به گزارش کلهرنیوز  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: دختر جوانی که با تحریک فردی دیگر اقدام به سرقت طلا و سکه‌های منزل پدری خود به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان اسلامآبادغرب کرده بود با تیزهوشی مأموران پلیس به دام افتاد و هر ۲ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: کاراگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت، تحقیقات گسترده و جمع آوری سرنخ‌های موجود، به این نتیجه رسیدند که سرقت توسط شخصی که مرتباً به این منزل رفت و امد داشته و از محل اختفای طلا و سکه‌ها نیز مطلع بوده، انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: پلیس آگاهی با روش‌های خاص خود و افزایش تحقیق و بازجویی‌ها از اعضای منزل، متوجه تناقض گویی در اظهارات یکی از دختران خانواده شده تا اینکه در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و سکه‌های منزل پدرش اقدام کرده است.

وی گفت: این دختر جوان در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد که این کار را به تحریک پسر جوانی انجام داده که در ادامه این شخص نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

امان اللهی همچنین از کشف طلا و سکه‌های سرقتی خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورده و اموال با ارزش خود نظیر طلا و جواهراتشان را به جای نگهداری در منزل در اماکن مطمئن نظیر بانک‌ها نگهداری کنند.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :