به گزارش کلهرنیوز ، حجت الاسلام عبدالله عزیزی روز جمعه در حاشیه ملاقات عمومی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در ۶ ماه دوم سال گذشته یک هزار و ۷۱ نفر در قالب ۲۳ ملاقات عمومی و امروز هم برای اولین بار در سال جاری ۴۰ نفر با استاندار کرمانشاه به صورت مستقیم و رودرو دیدار کردند.
وی در خصوص ملاقات های مردمی امروز استاندار کرمانشاه گفت: افرادی که با آقای بازوند دیدار کردند مشکلاتی در حوزه های مختلف داشتند از جمله اینکه عده ای از فعالان بخش تولید خواستار دریافت تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی خود بودند.
حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: تعدادی از ملاقات کنندگان نیز مشکلاتی که با برخی ادارات داشتند را به استاندار منتقل و عده ای نیز مشکل اشتغال را مطرح کردند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در ملاقات های مردمی امسال تصمیم بر این شد تا مدیرانی که مشکلات مردم در حوزه های کاری آن هاست را هم به این دیدارها دعوت کنیم از این رو امروز شاهد حضور این دسته از مسئولان دستگاه های اجرایی هم بودیم.
وی خاطرنشان کرد: دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه نیز به عنوان متولی برگزاری دیدارهای مردمی به صورت جدی تحقق مطالبات مردمی و قول و قرارهای مدیران را در این جلسات دنبال می کند.
حجت الاسلام عزیزی یادآور شد: خوشبختانه کرمانشاه جزو استان های نمونه و برتر کشور در خصوص ملاقات اقشار مختلف مردم با مدیر ارشد استان است و در نظرسنجی های صورت گرفته نیز سطح رضایتمندی مردم از این اقدام و پیگیری های صورت گرفته برای حل مشلاتشان بسیار مناسب ارزیابی شد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: همین اقدام برای ملاقات رودرو استاندار با اقشار مختلف مردم و پیگیری در راستای رفع مشکلات آن ها باعث شد تا از سوی وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار بگیریم.
وی همچنین یکی دیگر از راه های ایجاد شده برای ارتباط مردم با مسئولان را سامانه سامد (۱۱۱) عنوان کرد و افزود: تقریبا هر ۲ یا سه روز یکبار یکی از مدیران در این سامانه حضور یافته و به مدت ۲ ساعت پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردمی خواهند بود.
حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: این سامانه که به وزارت کشور متصل و همه گفت و گوها ضبط می شود، گفت: مدیران در خصوص وعده های داده شده در این سامانه مسئول و حتما ملزم به اجرای آن هستند.
این مقام مسئول خدمتگزاری به مردم را یکی از وظایف مهم مسئولان برشمرد و گفت: زمانی که امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب خود بارها خود را خدمتگزار مردم معرفی کرده اند دیگر جایی برای فخر مدیریتی فروختن مسئولان و شانه خالی کردن آن ها از تعهداتشان باقی نمی ماند.
وی همچنین به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد که هم استاندار و هم مدیران استانی به صورت جدی پیگیر مطالبات و رفع مشکلات آن ها هستند و تلاش می کنند تا گره ای از گرفتاری های آنان را باز کنند، از سوی دیگر دفتر بازرسی استانداری نیز پیگیر اجرای مطالبات عموم شهروندان است.
حجت الاسلام عزیزی در پایان از رسانه ها نیز خواست تا به نهادینه شدن فرهنگ خدمتگزاری به مردم در دستگاه های اجرایی کمک کنند.

ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :