به گزارش کلهرنیوز ، رامین پهلوانی در گفتگو با سبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۴۳۱ بازدید بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه به عمل آمده است.

وی افزود: ۳۶ مورد عدم درج قیمت که در صورت ارتکاب این تخلف برای اصناف موارد گران فروشی و کم فروشی نیز درج شده، گران فروشی با ۳۵ مورد و عدم رعایت مسائل بهداشتی با ۲۷ مورد بیشترین تخلفات مشاهده شده را به خود اختصاص داده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه بیان داشت: همچنین تعداد ۱۲۴ مورد شکایت حضوری از سوی مردم مطرح شده که ۳۰ مورد از این تعداد شکایت به تعزیرات حکومتی ارجاع داده و مابقی در محل بازرسی بررسی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ پرونده از این شکایات به علت نظرات کارشناسی همچنان در دست اقدام است گفت: عمدتاً درصدد حل شکایات مردمی در محل بازرسی اتاق اصناف هستیم.

پهلوانی عنوان کرد: طی ماه مبارک رمضان ۸۶ گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و نماینده دادستانی انجام شده که یک سوم از این موارد منتج به تذکر زبانی و مابقی تشکیل پرونده به علت عدم رعایت موازین شرعی واحد صنفی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه کسبه نسبت به درج قیمت و رعایت قوانین مربوط به مکاسب اقدام کنند خاطرنشان کرد: مردم هم در موقع خرید به ترازوی صنوف دقت کنند و در صورت مشاهده تخلفات کم فروشی موارد را اطلاع رسانی کنند.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :