به گزارش کلهرنیوز ، علی محمدی در گفتگو با  مرصاد ، در خصوص زمان پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۶ که باید تا پیش از نوروز ۹۸ به مشمولین پرداخت می‌شد و هنوز هم به حساب برخی از مشمولین واریز نشده است، گفت: هم اکنون آخرین مرحله پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۶ دارندگان در حال واگذاری است.

وی افزود: هم اکنون سود سهام عدالت در حال پرداخت به دارندگان برگه‌های سهام عدالت و کسانی که از سال ۸۴ تا پایان سال ۸۵ نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ادامه داد: این مرحله از پرداخت، شاغلین و بازنشستگان را پوشش می‌دهد و اگر پرداخت شود سود سهام عدالت سال ۹۶ به دارندگان برگه‌های سهام عدالت پرداخت شده است.

واریز سود سال ۹۷ مشمولان سهام عدالت در نیمه دوم امسال

وی درباره واریز سود سهام عدالت سال ۹۷ نیز گفت: با توجه به اینکه شرکت‌ها باید صورت‌های مالی شأن تهیه شده و سود و زیان شأن مشخص شود، در نیمه دوم سال ۹۸ سازمان سود سال ۹۷ نیز توسط سازمان خصوصی‌سازی و بعد از اینکه مجامع شرکت‌ها تشکیل شده و رقم سود مشخص شود، به دارندگان برگه‌های سهام پرداخت خواهد شد.

محمدی همچنین گفت: افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکرده‌اند و نیز کسانی که سال ۸۴ تا ۸۵ ثبت نام موقت کرده‌اند و نسبت به تکمیل آن اقدامی نکرده‌اند، مشمول ثبت نام جدید می‌شوند اما ما ثبت نام جدید فعلاً نداریم.

ثبت نام جدید نداریم و مستلزم تصویب قانون توسط مجلس است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تاکید کرد: ثبت نام جدید فعلاً امکان پذیر نیست و مستلزم به تصویب قانون توسط مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: لایحه را دولت به مجلس داده است و اگر این قانون تصویب شود، ساز و کارها مشخص می‌شود و افرادی که دور قبل سهام عدالت نگرفته‌اند، جزو مشمولین قرار می‌گیرند و قطعاً به آنها سهام عدالت تعلق خواهد گرفت.

محمدی همچنین عنوان کرد: آن دسته از افرادی که شماره شبا را در سامانه سهام عدالت وارد کرده‌اند ولی تاکنون سودی به حساب آنها واریز نشده است، در این مرحله سود سهام عدالت را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر در استان کرمانشاه سود سهام عدالت می‌گیرند گفت: این رقم معادل ۷۵ درصد جمعیت استان کرمانشاه است و از سهام عدالت با ارزش اسمی ۱,۱۵۶ میلیارد تومان و ارزش واقعی ۳,۴۵۰ میلیارد تومان برخوردار هستند.

 

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :