رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب از واژگونی خودروی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه و مصدوم شدن ۲ نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش کلهرنیوز ، غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، واژگونی خودروی تیبا در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه و مصدوم شدن ۲ نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۱۲:۴۷ دقیقه امروز در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه یک دستگاه رانا واژگون شده که به محض اطلاع سریعا” تیم امداد هلال احمر و فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در محل حادثه حاضر گردید.

اسدی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته، گفت: یک مصدومین حادثه پس از امدادرسانی اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل گردیدند.

اسدی خاطرنشان کرد شب گذشته نیز یک دستگاه وانت در اسلام آبادغرب واژگون شده است.

وی افزود: در ساعت ۲۳ شب گذشته یک دستگاه وانت پیکان در محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه واژگون شده که به محض اطلاع سریعا” تیم امداد هلال احمر و فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در محل حادثه حاضر گردید.

اسدی ادامه داد: مصدوم حادثه پس از امدادرسانی اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل گردیدند./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :