به گزارش کلهرنیوز ، حسن عزیزی در گفتگو با مرصاد ، با بیان اینکه ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمانشاه از ۸ خرداد آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد، اظهار داشت: صاحبان کسب و کار، افراد دارای خلاقیت و نوآوری و شرکتهای کارآفرین می‌توانند ظرف مدت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: این جشنواره در سه بخش صنعت خدمات و کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعاملی و همکاری بین فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی و هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه جامعه را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

عزیزی تصریح کرد: تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت اعم از بنگاه‌های خرد کوچک متوسط و بزرگ و همچنین بنگاه‌های غیر دولتی که همگی قبل از سال ۹۳ تأسیس شده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تشکیل کانون‌های کارآفرینی در استان و مشارکت آنها با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی را از مزایای برگزاری چنین جشنواره‌هایی عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور و استان از دیگر نتایج و آثار مثبت برگزاری چنین جشنواره‌هایی است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند ظرف مدت اعلام شده یعنی تا ۳۱ تیرماه امسال با مراجعه به سامانه این جشنواره به آدرس www.karafarinanbartar.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عزیزی افزود: تمام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و یا ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه و کسب اطلاعات کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای نیز به تعداد کارگران استان داشت و یادآور شد: هم اکنون ۲۴۶ هزار نفر جمعیت کارگران استان کرمانشاه را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین از وجود یک هزار و ۱۰۰ کارفرما در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی یکی از شرکای اصلی کارگران محسوب می‌شود که این نقش را در بخش‌های مختلف ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی این نقش هم در بخش تعاون برای تشکیل و اداره کردن تعاونی‌ها و هم در بخش روابط کار این نقش را بر عهده دارد و فصل الخطاب است.

عزیزی نیروی کار را اساس توسعه کشور برشمرد و گفت: کارگران یکی از اصلی ترین آیتم‌های تحقق شعار سال یعنی “رونق تولید” هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :