به گزارش کلهرنیوز ، برنامه مبارزه با اخلال‌گران بازار ارز کرمانشاه با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و سایر مراجع نظارتی برگزار شد.

تجمع دلالان بازار ارز کرمانشاه که عمدتا در محدوده میدان آزادی و انتهای خیابان گمرک است، همواره مورد اعتراض دادستانی، تعزیرات و حتی شهروندان کرمانشاهی بوده که مراجع نظارتی این‌بار با نصب بنر هشدار ممنوعیت خرید و فروش ارز در این محدوده، برخورد جدی خود را با این دلالان اعلام کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این خصوص دستور داده که پاکسازی و جمع‌آوری دلالان ارز به صورت روزانه در دستور کار مراجع قضایی و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد.

محمد‌حسین صادقی در حاشیه این عملیات،‌ عرضه ارز خارج از صرافی‌های مجاز دارای مجوز از بانک مرکزی را ممنوع اعلام کرد و گفت: اگر عرضه ارز خارج از صرافی‌ها باشد مراجع نظارتی حتما برخورد می‌کنند و با شناسایی، عوامل را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

وی از مردم نیز خواست با عدم مراجعه به دلالان، ارز مورد نیاز خود را از صرافی‌های مجاز تهیه کنند.

همچنین به گفته داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، دوربین مداربسته در محدوده میدان آزادی و انتهای خیابان گمرک که محل تجمع این افراد است، نصب شده که در صورت تجمع مجدد دلالان ارز در این محدوده، دوباره برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :