به گزارش کلهرنیوز به نقل از مرصاد  ، افزایش بی‌رویه و بدون پایه کارشناسی و سرسام‌آور اجاره‌بها در کرمانشاه موجب اعتراضاتی از سوی مستاجرین این کلانشهر شده و آنها را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده است.

این مشکل به اندازه‌ای حاد شده است که اخیراً فرماندار کرمانشاه در جلسه‌ای اعلام کرده برخی از شهروندان مستأجر که توان پرداخت اجاره‌بهاهای سنگین را ندارند از ما درخواست چادر می‌کنند!

موضوع افزایش غیرمتعارف اجاره‌بها را با داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه که در دفتر شبکه اطلاع رسانی مرصاد حضور یافت در میان گذاشتیم و وی پیشنهاد تشکیل کمپینی برای حمایت از مستاجرین داد و خودش هم اولین کسی است که به این کمپین پیوست.

ا

وی اظهار داشت: با توجه به رشد حباب گونه قیمت‌های مسکن و سوءاستفاده عده‌ای فرصت‌طلب از این شرایط همه مردم از جمله صاحبان املاک و بنگاه‌های مشاور املاک لازم است به این کمپین بپیوندند و از مستاجرین حمایت کنند.

جودکی تصریح کرد: افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها پای بازرسین این نهاد را به دفاتر مشاورین املاک گشوده بر همین مبنا مردم و صاحبان املاک نیز باید برای حمایت از مستاجرین پای کار بیایند.

انتظار می‌رود سایر مدیران ذی‌ربط به ویژه مدیران ارشد استان هم با پیوستن به این کمپین در جهت حمایت از مستاجرین گام‌های اساسی بردارند و این آشفته‌بازار را ساماندهی کنند.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :