به گزارش کلهرنیوز ، استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی مردم زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب در حوزه اقتصاد است و وظیفه بازسازی کماکان برعهده نهادهای دولتی قرار دارد.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه پروژه توانمندسازی بنیاد مستضعفان می‌تواند بسترساز تحول اقتصادی در سرپل‌ذهاب شود بیان کرد: امضای تفاهم‌نامه پیشرفت و آبادانی شهرستان سرپل‌ذهاب یکی از برکات پرشمار سفر رهبر معظم انقلاب برای مردم زلزله‌زده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعه‌های دولتی با محوریت فرمانداری برای اجرای طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان سرپل‌ذهاب هماهنگی کامل را با مجموعه بنیاد مستضعفان داشته باشند و موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه ارزشمند را برطرف کنند.

بازوند با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای روند بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تلاش کرده است افزود: رئیس بنیاد مستضعفان نخستین مسئول در سطح ملی بود که ساعت هفت صبح وارد مناطق زلزله‌زده شد و همانجا موضوع تأمین سیمان رایگان بازسازی مناطق زلزله‌زده را متقبل شد.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز اگر شاهد یک پیشرفت‌ چشمگیر و افتخارآمیز در روند نوسازی مناطق زلزله‌زده هستیم یکی از دلایل آن کمک‌های بنیاد مستضعفان است.

تسنیم

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :