به گزارش کلهرنیوز ، احمد صفری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن تقدیر از مواضع اخیر رییس قوه‌قضاییه اظهار داشت: از زمانی که آیت الله رئیسی مسئولیت قوه قضاییه را پذیرفتند با انگیزه و پرتحرک کار خود را آغاز کرده و با انجام بازدیدهای استانی و شهرستانی باعث دلگرمی مردم شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: این بازدیدهای استانی و شهرستانی سبب می شود اگر از کسی حقی ضایع شده بتواند توسط مقامات قضایی امورات خود را پیگیری کند و در کمترین زمان ممکن نتیجه بگیرد.

صفری خاطرنشان کرد: هرچند این رویه قبلا هم بوده اما اهتمام ایشان نسبت به تسریع در کار و توجه ویژه به مردم یکی از نعمات است.

وی با اشاره به بیانیه ها و سخنرانی های رییس قوه‌قضاییه در مراسمات مختلف که موید مردم داری است، افزود: همین دیدارهای چهره به چهره و سخنانی نظیر تغییر قانون استفاده از چادر برای مجرمین زن سبب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه عملکرد آیت الله رئیسی جای تقدیر دارد، گفت: مردم از تورم و شرایط اقتصادی موجود گلایه مند هستند و این اقدامات رئیس قوه قضاییه موجب می شود تا حدی از نارضایتی های مردم کاسته شود.

وی عنوان کرد: اینکه مسئولان لیست میزان اموال خود را مشخص کنند و تحویل دهند قبلا یک قانون بود اما اجرایی شدن آن توسط آقای رئیسی بسیار مهم است.

صفری خاطرنشان کرد: هر مسئولی باید لیستی از اموال خود در قبل و پس از مسئولیت ارائه کند و اگر افزایشی در اموال داشته شفاف سازی کند زیرا این شفاف سازی به نفع مردم و جامعه خواهد بود.

 

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :