به گزارش کلهرنیوز  ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه همگان را به رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از معصیت دعوت کرد و ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: امروز باید از امام صادق (ع) بصیرت را بیاموزیم.

وی همچنین با اشاره به «هفته حقوق بشر آمریکایی» تصریح کرد: آمریکا مدعی و سردمدار حقوق بشر است اما کاملاً برخلاف آن عمل می‌کند که از نمونه‌های آن می‌توان به انفجار حزب جمهوری اسلامی، حمله آمریکا به طبس، هشت سال جنگ تحمیلی، معامله قرن و و حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان و تحریم‌های غیرقانونی و… اشاره کرد.

امام جمعه کرمانشاه به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: تحریم شخص اول نظام اسلامی برابر با تحریم ۸۰ میلیون ایرانی و تحریم دنیای اسلام است.

آیت‌الله علما همچنین به تحریم‌های بی‌مورد و تبلیغاتی از جمله تحریم سپاه اشاره و تصریح کرد: انهدام پهپاد آمریکا نتیجه تحریم کردن سپاه است.

علما در ادامه با انتقاد از وضعیت اجاره بهای کمرشکن مسکن، از صاحبان املاک خواست تا مراعات کنند تا در این صورت خداوند هم مراعات حال آن‌ها را در نظر داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان داشت: دختران باید به حضرت معصومه (س) و در حجاب، اخلاق و برخورد با بزرگترها ایشان را الگو قرار دهند کنند.

مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :