به گزارش کلهرنیوز ، همزمان با دهه کرامت، خادمان حریم با استقبال پرشور و باشکوه دلدادگان علی بن موسی‌الرضا(‌ع) ‌وارد شهر شهید پرور اسلام‌اباد غرب خواهند شد.

نماینده آستان قدس رضوی در جشنهای بین‌المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه گفت: شهر شهیدان مرصاد هفته آینده میزبان کاروان خدام رضوی و در روز ۲۲ تیرماه این کاروان وارد شهرستان گیلان‌غرب خواهد بود.

رضا فرخشاهی با بیان اینکه جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید بیش از ۱۳ سال در ایران و کشورهای اسلامی در حال برگزاری است عنوان کرد: این جشن‌ها ارتباط تمامی مردم را با آستان رضوی برقرار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از ۱۵تا ۲۳ تیرماه میزبان کاروان بین‌المللی زیر سایه خورشید است افزود: امیدواریم این کاروان عظیم معنوی و رویداد بین‌المللی برای شهرستان اسلام‌آبادغرب باعث خیر و برکت شود و مدیران استان بتوانند از ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی واقتصادی این رویداد استفاده کنند.

نماینده آستان قدس رضوی در جشنهای بین‌المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در این روز برای استفاده بیشتر عموم از ظرفیت ورود کاروان حضرت رضا (ع) تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل استقبال مردم و مسئولین شهرستان از کاروان خدام، دیدار با خانواده معظم شهدا، پرچم‌گردانی است بیان کرد: همچنین عیادت از بیماران بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) و زیارت از راه دور برای کسانی که توفیق زیارت نداشته‌اند از دیگر برنامه‌های این کاروان است.

فرخشاهی گفت: جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در بعد فرهنگی می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

نماینده آستان قدس رضوی در جشنهای بین‌المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته در ایام دهه کرامت جشن زیر سایه خورشید در مناطق مختلف اورامانات و در مسجد شافعی شهر کرمانشاه نیز برگزار شد گفت: همچنین این کاروان در سال گذشته با توجه به شعار سال «تولید و اقتصاد مقاومتی» وارد شهرک‌های صنعتی شد و که با حضور با برکت معنوی موجب رزق و روزی و شادمانی کارگران و کارکنان در شهرک صنعتی شد.

تسنیم

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :