به گزارش کلهرنیوز ، معصومه حسنی خوانسار در گفتگو با    مرصاد ، اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش مکتوب و الکترونیک (آنلاین) در سطح استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد که در بخش مکتوب ۹۴۷۱ نفر مشارکت داشتند.

وی افزود: بخش مکتوب در دو قالب پاسخ برگهای چهار گزینه‌ای و نقاشی برگزار شد که در قالب پاسخ برگ‌های چهار گزینه‌ای ۵۸۵۸ نفر و نقاشی ۳۶۱۳ نفر مشارکت یافتند که آمار شرکت کنندگان بخش نقاشی نسبت به سال گذشته یک هزار نفر رشد داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در بخش الکترونیک (آنلاین) امسال ۱۷ هزار و ۸۰۵ نفر مشارکت داشتند که این آمار نسبت به جشنواره سال گذشته از رشد ۳ برابری مشارکت‌ها حکایت دارد.

این مسئول عنوان کرد: در بخش الکترونیک (آنلاین) ۲۰ هزار نفر در سایت مربوط به جشنواره کتابخوانی رضوی ثبت نام کردند که در نهایت از این تعداد ۱۷ هزار و ۸۰۵ نفر در جشنواره شرکت کردند.

حسنی خوانسار بیان داشت: در این بخش در قالب چهار گزینه‌ای ۱۴ هزار و ۴۰۴ نفر، در قالب پویش کتابخوان مجازی ۲۲۱۶ نفر و در قالب معرفی متنی کتاب یک هزار و ۱۸۵ نفر شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: همچنین از مجموع افراد شرکت کننده در بخش آنلاین ۱۶۷۵ نفر به صورت خانوادگی مشارکت کردند در حالی که این آمار در سال گذشته ۳۱۲ نفر بوده و از رشدی بیش از ۵ برابر حکایت دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه افزود: زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه مشخص نیست اما این مراسم علاوه بر مرکز استان در سطح شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد و از نفرات برتر تجلیل می‌شود.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :