به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ؛ پایگاه موقت امداد و نجات ریجاب شهرستان دالاهو یادمان زنده یاد دکتر مرتضی شکربیگی با حضور استاندار محترم کرمانشاه ، معاونین محترم استاندار ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ، فرماندار شهرستان دالاهو ، مدیران دستگاههای اداری شهرستان و جمع کثیری از مردم ریجاب از امروز بطور رسمی شروع بکار کرد .

مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه ضمن تقدیر از پیگیریهای مستمر دکتر معتمدی مدیرعامل هلال احمر استان ، از حمایتهای دکتر پیوندی ریاست محترم جمعیت هلال احمر و آقای سلیمی رییس محترم سازمان امداد و نجات کشور تقدیر و تشکر کرد . وی گفت فقدان دکتر مرتضی شکربیگی به عنوان پزشکی متعهد برای استان ضایعه ای دردناک است و انشالله در این منطقه دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم .

دکتر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت : مجموعاً ۲۳ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان فعالیت می کنند که ۱۶ پایگاه به صورت ثابت و ۷ پایگاه نیز به صورت موقت به مردم شریف استان و مسافران عزیز خدمات رسانی می کنند . وی افزود : طی دستور مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه مبنی بر احداث پایگاه امداد و نجات در مسیر ریجاب و با توجه به پیگیریهای بعمل آمده خوشبختانه با حمایتهای بیدریغ دکتر پیوندی رییس محترم جمعیت هلال احمر کشور و آقای سلیمی رییس محترم سازمان امداد و نجات ، مجوز لازم جهت احداث پایگاه موقت امداد و نجات در منطقه فوق صادر گردید .

وی خاطرنشان کرد : راه اندازی پایگاه موقت امداد و نجات ریجاب با تجهیزات لجستیک و تخصصی اختصاص یافته به آن با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال صورت گرفته است همچنین هزینه ماهیانه جهت حفظ و نگهداری این مجموعه مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال می باشد .

دکتر معتمدی در پایان احداث پایگاه امداد و نجات ریجاب را گامی موثر در پیشبرد اهداف عالیه جمعیت هلال احمر دانست و افزود : از گردشگران عزیز انتظار می رود ضمن رعایت موارد ایمنی در سفر ، همکاری لازم را با نیروهای امدادی هلال احمر داشته باشند و به توصیه های آنها توجه نمایند .

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :