به گزارش کلهرنیوز ، در این دوره از رقابت‌ها پس از کرمانشاه، تیم‌های مشهد و همدان دوم و سوم شدند.

دهمین دوره مسابقات که با حضور ۹ تیم از شهرداری‌های تهران، کرج، رشت، مشهد، تبریز، شیراز، همدان، کیش و کرمانشاه در ورزشگاه قمر بنی هاشم برگزار شد پس از رقابت کشتی گیران در اوزان مختلف مقامهای برتر مشخص شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، محسن یوسف‌نیا از کرمانشاه، یوسف رزم‌آرا از مشهد و جواد بازدار طارمی از رشت اول تا سوم شدند و در وزن ۹۷ کیلوگرم سعید فارغی از کرمانشاه، مهدی یکه از مشهد، مروان صادقی از مشهد عناوین برتر را کسب کردند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم مسعود حیدریان از کرمانشاه اول، میثم صفری از کرج دوم و کاظم مختاری از مشهد سوم شدند و در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا رجب‌زاده از مشهد، مجید یوسفوندی از کرمانشاه و اکبر مظفری از همدان اول تا سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم حسین رومیایی از همدان، امید صمدی از کرمانشاه و احمد لعل صاحبی از مشهد بر سکوهای اول تا سوم نشستند و در وزن ۶۱ کیلوگرم متین زارعی از کرمانشاه اول، محمدرضا صدری مقدم از مشهد دوم و سعید بیات از همدان سوم شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد حسین سلطانی حقیقی از همدان، مجتبی توکلی از مشهد و سجاد عزیزی از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در وزن ۵۷ کیلوگرم صابر مشهری از رشت، اول، شهاب اسدی از کرج دوم و سعید طالبی از همدان سوم شدند.

تسنیم

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :