به گزارش کلهرنیوز ،  دکتر افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در دیدار با اعضاء دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با تاکید بر جایگاه حماسه مرصاد گفت : شهدا حق زیادی بر گردن جامعه ما دارند و باید تلاش کنیم یاد و خاطره شهدا و ایثارگران حفظ شود.

وی افزود : جشنواره ملی تئاتر مرصاد یکی از بسترهای مناسب برای بیان حماسه مرصاد و رشادت آفرینی های مردم منطقه است و برای برگزاری مناسب و شایسته این رویداد مهم هنری باید از همه ظرفیت های استان استفاده کرد.

کریمی افزود : امروز جشنواره ملی تئاتر مرصاد به یک برند ملی تبدیل شده و لازم است همه کمک کنند تا این رویداد به نحو باشکوهی برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر پشتیبانی معنوی و در اختیار گذاشتن امکانات باید منابع مادی لازم برای جشنواره فراهم کنیم و این جشنواره را به شکل آبرومندی برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود : امروز تیم مدیریتی توانمندی در حوزه فرهنگی شهرستان با حمایت های فرمانداری و هنرمندان در اسلام آبادغرب مشغول کار هستند که باید قدر فضای موجود را دانست.

کریمی در ادامه تاکید کرد : انشاء الله در سال های آتی شاهد حضور گروههای خارج از کشور در این جشنواره باشیم.

وی افزود: باید با کار کارشناسی و بدور از اغراض شخصی و با هدف رشد و پویایی هر چه بیشتر جشنواره آسیب ها و نواقص جشنواره قبل را اصلاح کرد و در این دوره از ظرفیت رسانه ها بیشتر بهره گرفت.

در ادامه این جلسه مظفر تیموری قائم مقام یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به ارائه گزارشی از روند جشنواره پرداخت و فراهم کردن بسترهای مناسب جشنواره تاکید کرد./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :