به گزارش کلهرنیوز  ،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت:‌ خداوند متعال در قرآن کریم انسان ها را به تقوا و عمل صالح دعوت کرده است، تقوا درهای برکات آسمان و زمین را به روی انسان ها می گشاید.

وی با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور گفت: نماز جمعه‌ها جنگ را هدایت کردند، این مجامع همواره مرکز وحدت و کانون نیروهای انقلابی بوده‌اند و از عوامل پیروزی در مقابل فتنه‌ها به شمار می‌روند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ۴۰ سال از برگزاری نماز جمعه می‌گذرد که همچون یک رسانه آگاهی‌بخش و رشد‌دهنده است، البته دشمنان نظام هم به اهمیت نماز جمعه پی برده‌اند و مورد توجه همه دنیاست.

آیت‌الله علما با اشاره به پنجم مردادماه سالروز عملیات پیروزمندانه و افتخارآمیز مرصاد اظهار داشت: در این عملیات غرورآفرین ارتش، سپاه، بسیج و مردم منافقین را زمین‌گیر کردند و آنها را شکست دادند.

وی اشاره‌ای به سایر مناسبت‌های هفته پیش رو همچون روز صداوسیما، فنی و حرفه‌ای، شیر مادر، اهدای خون و… داشت.

امام جمعه کرمانشاه همچنین از اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری ۱۷ جاسوس دشمن تقدیر کرد و گفت: این سربازان نه تنها به کشور بلکه به اسلام کمک کردند، خدواند به آنها پادش عطا کند.

آیت‌‌الله علما به دیدار هیات جنبش آزادی بخش فلسطین حماس با مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار قضیه فلسطین را مهم ترین مساله دنیای اسلام برشمردند و فرمودند که امام راحل از سال ۴۲ خطر اسرائیل را می‌دانستند و از فلسطین حمایت کردند.

وی همچنین با اشاره به توقیف کشتی‌ انگلیسی گفت: آنها هنوز از قدرت ایران در حیرتند و نمی‌دانند باید چطور با ایران برخورد کنند.

مرصاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :