به گزارش کلهرنیوز ، سعید شیرکوند، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور صبح امروز به همراه معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی از منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب بازدید کردند.

در این بازدید جمعی از سرمایه گذاران مشکلاتی نظیر نبود زیرساخت ها، مستقرنشدن گمرک، مشکل مخابراتی، فیبرنوری و مشکل گازرسانی را مطرح کردند و از آن گلایه داشتند.

هدایت حاتمی،  معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در این بازدید تصریح کرد: تفکر ایجاد پتروشیمی اسلام آبادغرب از ابتدا اشتباه بود و دیگر اجرا نمی شود.

جهانبخش حیدری، فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب نیز در این بازدید اظهار داشت: برای ایجاد این منطقه ویژه ۱۴۰ هکتار زمین مزروعی از کشاورزان گرفته شد به بهانه اینکه اتفاق مثبتی بیفتد و مشکل بیکار حل شود.

وی افزود: این زمین در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت اما عملا اتفاقی رخ نداد و  اسلام آبادغرب هنوز هم بیکارترین شهرستان استان است.

سیروس شهبازی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد که برای گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی ۳۰ میلیارد هزینه گازکشی نیاز است که تاکنون تامین اعتبار نشده است.

خلیل حیدری، میرکل گمرک استان نیز اظهار داشت: ما با توجه محدودیت نفرات  در  اینجا نیرو مستقر کردیم ولی عملا هیچ اتفاقی در خصوص کالای تولیدی صورت نگرفته است و کم کاری از سوی خود منطقه ویژه اقتصادی بوده است.

مهر

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :