به گزارش کلهرنیوز از  روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ، در آستانه  روز خبرنگار، نخستین جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر در توسعه گفتمان مهارت آموزی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش رسانه‌ها و خدمات اثربخش آنان در توسعه گفتمان فرهنگ مهارت آموزی، اداره کل روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد نخستین جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر در توسعه گفتمان مهارت آموزی را در این دانشگاه برگزار نماید.

داریوش غفاری ادامه داد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری و در سه بخش رسانه برتر، خبرنگار برتر و تولید محتوای برتر مورد داوری قرار گرفته و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: مرحله استانی این جشنواره در واحد استان کرمانشاه از ۱۵ لغایت ۳۱ مرداد برگزار می‌شود و خبرنگاران گرامی می‌توانند در این زمان آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره به نشانی: کرمانشاه، چهارراه بسیج، کوی شهید ابکائی، جنب سرپرستی بانک صادرات، واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه، طبقه دوم، بخش روابط عمومی، تحویل نمایند.

دکتر غفاری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۵۴۷۰۰-۰۸۳ تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت همزمان در سراسر کشور از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :