به گزارش کلهرنیوز  ، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور اعضای کمیته زیرساخت ستاد اربعین کشور برگزار شد، اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی در انتظار اعلام کتبی دولت عراق است اما امیدها برای این اتفاق افزایش یافته است.

وی افزود: پیگیری ها برای بازگشایی مرز خسروی همچنان ادامه دارد و با توجه به مذاکرات اخیر به نظر می آید مرز خسروب اربعین امسال بازگشایی شود.پ

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیش بینی ها در خصوص افزایش دو برابری زوار به دنبال لغو روادید گفت: این امر می طلبد که دستگاه ها و استان های معین با جدیت بیشتری پای کار بیایند.

بازوند افزود: توقع داریم استان های معین همانند سال گذشته پای کار بیایند و علاوه بر این انتظار داریم شهرداری یکی از مناطق تهران نیز برای نظافت شهر قصر و مرز خسروی در منطقه حضور داشته باشد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: راه اندازی پارکینگ های متعدد در قصرشیرین در نظر گرفته شده و برای انتقال زوار از قصرشیرین تا مرز خسروی نیازمند تامین اتوبوس های زیادی هستیم.

بازوند تصریح کرد: برای رفاه حال زوار حتی این نیاز وجود دارد که تعدادی اتوبوس برای انتقال زوار از مرز به خانقین در آن طرف مرز مستقر شود.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر استانهای معین شد و ادامه داد: انتظار داریم با توجه به پیش بینی افزایش دوبرابر زیرساختها دستگاه ها و استانهای معین همت بیشتری برای کمک به کرمانشاه داشته باشند./مرصاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :