به گزارش کلهرنیوز ، غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب درگفتگو با اسلام آبادخبر ،  گفت: روز گذشته برنامه توان افزایی نجاتگران برادر با حضور شعبه های اسلام آباد غرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصر شیرین و دالاهو به میزبانی جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب برگزار گردید.

وی  در ارتباط با اجرای این برنامه ها بیان داشت: که توان جسمانی و مهارت کافی از اصول لاینفک امداد و نجات می باشد و این موضوع می طلبد که تمام پرسنل و داوطلبان همیشه از توان بالایی برخورددار باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب اظهار کرد: این برنامه با حمایت آقای مهندس شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و توان و کوشش همکاران تلاشگر برگزار گردید و حضور بیش از یکصد نفر در این برنامه نشان از آمادگی ما در مقابل هرگونه حوادث احتمالی می باشد.

وی افزود:  رئیس اداره عملیات و کارشناس امداد و نجات بعنوان ارزیابی برنامه حضور داشتند که با توجه به برنامه آموزشی و نظم در اجرا از تمام‌ لحاظ که جهت نجاتگران ارائه گردید رضایتمندی آنها اعلام گردید.

اسدی خاطرنشان کرد: که این برنامه به صورت چرخشی  و در بین این شعب ویژه خواهران و برادران در طول سال استمرار خواهد داشت تا به توان امدادی مورد نظر دست یابیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :